Pokud chcete reklamovat zakoupené zboží, postupujte prosím podle níže uvedených kroků:

1. Oznámení reklamace

Napište nám na e-mail info@mujprvnidiamant.cz, že chcete uplatnit reklamaci.
Uveďte prosím:

  • číslo objednávky / faktury

  • popis vady a kdy se projevila

  • vaše kontaktní údaje (e-mail, telefon)

2. Odeslání zboží

Zboží prosím pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy, a zašlete jej na naši adresu provozovny:

Jindřich Sedlák
Pod sídlištěm 1
636 00 Brno-Židenice

Do balíčku přiložte:

  • kopii dokladu o koupi (nebo alespoň číslo objednávky)

  • krátký popis závady

  • vaše kontaktní údaje

Poznámka: Zboží neposílejte na dobírku – takovou zásilku nepřebíráme.

3. Potvrzení a posouzení reklamace

Jakmile zásilku převezmeme, vystavíme vám potvrzení o přijetí reklamace (e-mailem).
Reklamaci posoudíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od převzetí zboží.

4. Vyřízení reklamace

O výsledku vás budeme informovat e-mailem.
Podle povahy vady může dojít k:

  • opravě zboží

  • výměně zboží za nové

  • přiměřené slevě z ceny

  • vrácení peněz (při podstatné vadě nebo pokud oprava/výměna není možná)